Thursday, June 10, 2010

Bicara Seorang Ummi

Salam Ukhuwwah Fillah buat semua sahabat

Sahabat yang dirahmati oleh Allah swt

Setinggi-tinggi kesyukuran saya rafakkan kepada Allah swt di atas rahmahNya kerana mengizinkan saya untuk membangunkan blog ini buat tatapan semua sahabat yang saya kasihi sekelian. Niat saya hanya satu agar blog saya ini menjadi wadah untuk saya berkongsi bicara dan rahsia hati seorang yang bernama ibu.

Sebagai seorang ibu, tiada yang lebih menggembirakan apabila keluarga yang dibina di bawah insitusi keluarga ini terdiri daripada keluarga yang bahagia dan diredhai oleh Allah swt. pastinya seorang ibu yang baik akan sentiasa ingin mencari cara dan rahsia untuk membentuk keluarga yang diredhai ini.

Kebejatan akhlaq yang semakin parah dan bernanah di dalam masyarakat hari ini sedikit sebanyak telah mencubit naluri saya untuk sama-sama ibu di luar sana untuk sama-sama sedar dan membina keluarga yang dibanggakan oleh kita semua.

Di atas kesedaran inilah, blog ini dicetuskan untuk memberikan inspirasi kepada semua ibu dan mengharapkan agar kita sama-sama berkongsi rasa dan bicara.

Terima kasih di atas langkah pertama anda mengunjungi blog ini. Teruskan memberikan pendapat yang membina.

Salam persahabatan!

Ashikin Hashim

No comments:

Post a Comment